måndag 18 april 2011

Märkliga hotellrum Del 3. Hotel Carlton, Singapore

Efter bilderna på mitt hotellrum från Bologna i förra veckan har jag fått många frågor om jag är rädd för att ha fönster på mina hotellrum. Man har antytt att jag försöker dölja något. Detta är förstås helt fel. Jag har absolut inget emot att ha stora fönster på hotellrummet. Och jag försöker absolut inte dölja något. Vad skulle det vara i så fall? Jag tycker till och med att det är trevligt, och till och med lite fräckt, med stora fönster i badrummet. Här nedanför ser ni bilder från badrummet på hotell Carlton i Singapore.




Nog är det lite pirrande att lägga sig i badkaret inför hela Singapore. Man kan bara tänka sig hur många som sitter med teleskop och spanar
  


Här bör man allt ha på sig en badrock eller ett badlakan för säkerhets skull.
 


Duschen var av typ preussisk hjälm med ett öra. Med örat kunde man reglera spridningen av duschstrålarna. Värme och strålstyrka reglerades av två vägfasta reglage av typ Stor och Liten Björnnos. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar