onsdag 20 mars 2013

Mitt liv som morfar. Melker på väskan

Så var det dags att packa väskan igen. I morgon flyger jag till Istanbul för att föreläsa på det 3:e Turkiska Demensmötet. Livet är så fullt av frågor. Kommer jag att få tillbaka rösten innan föreläsningen börjar på fredag? Kommer det att låta som jag druckit whiskey och rökt cigarr i tre veckor? Hinner jag få min nya iphone innan jag reser i morgon? Alltid dessa frågor

Fredag kväll och lördag förmiddag förra helgen tillbringade jag med barn, svärson och barnbarn i Stockholm. Melker visade att man kan använda väskan till annat än att transportera kläder.

Han var lite fundersam när han klättrade upp.
Det visade sig dock vara riktigt roligt

Riktigt riktigt roligt!!!
Väskan visade sig också vara en alldeles utmärkt trumma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar