söndag 30 oktober 2011

En hektisk vecka

Förra veckan gick i massmedias tecken.

Först var jag med på en presskonferens anordnad av Göteborgs Universitet. Länken till detta hittar ni här. Jag bestämde mig för att en cowboylook skulle fånga journalisterna. Skjortan är från Hilfiger och jeansen från Levis. Lägg märke till hur mycket jag viftar med händerna.

www.gu.se/forskning/popularvetenskap/journalistseminarier/2011-oktober--det-nya-aldrandet

Det här ledde till framträdanden både i Göteborg Direkt och i direktsändning i Radio Jönköping. Här är länken till Radio Jönköping

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=4767412



Och idag var TV4 Nyheterna framme. Läsare av den här bloggen känner igen miljön. Lägg märke till att jag inte flaxar med händerna. Jag valde åter cowboylook. Skjortan från Hilfiger och jeansen från Levis. Länken till inslaget hittar ni nedan.

www.nyheterna.se/1.2343162/2011/10/30/dagens_pensionarer_friskare_och_piggare

Det var allt för idag. Just nu fungerar inte bildnedladdningen på Blogger. Förhoppningsvis får ni en bild i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar