torsdag 30 maj 2013

Ett hotellrum i Malmö

I kväll tog jag motorvägen ner till Malmö. Inte hade jag trott att min lilla Peugot kunde komma upp i sådana farter! I morgon skall jag hålla två föreläsningar om sex hos äldre. Natten tillbringar jag på hotell Mäster Johan

Varför får man alltid de största och finaste hotellrummen när man bara skall tillbringa natten där?

Visst hade det varit trevligt att bjuda in några vänner att sitta i den fina soffgruppen?

I den här lilla alkoven sitter jag och skriver på min blogg

Badkaret är inte så illa heller, med en förgylld telefondusch. Och har ni sett vad som finns i vänstra hörnet?

Visst blir allt mycket trevligare med en badanka på rummet?

Handfatet är helt i min stil


Som ni ser har jag nu gått över till sommarklädsel. Den blå kortärmade button-down skjortan är från Gant liksom de kakifärgade chinosen. Man riktigt känner de salta havsvindarna.


Men nu är det dags att prova den jättelika sängen. Godnatt på er alla läsare och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar