torsdag 29 november 2012

På resa till Nairobi

Så kom jag till slut fram till Bole flygplatsen i Addis Abeba. dags för en ny lounge att vänta i. Planet till Nairobi är försenat, så det kommer att bli minst 6 timmar här.



Här sitter jag i loungen och skriver på min blogg. Ljusblå skjorta från Boss och biljetten lite nonchalant i skjortfickan. Omgiven av all min packning

Här har jag upptäckt något dramatiskt

Här är bilder från loungen i Frankfurt. En kall öl och datorn.

Här ser ni samma sak lite nerifrån. Jag har tre handbagage. Den lilla blå väskan från Norge, pinoccioväskan för kameran och dataväskan. Det gäller att hålla räkning på vad man skall ha med sig.

1 kommentar:

  1. ha en skön resa då. Sitter i din lgh o kollar på "på spåret" glöm inte maila om resan.. här är kallt ö snö i lufter.
    cn

    SvaraRadera