torsdag 26 januari 2012

Nytt hotell i Åbo

Idag fick jag byta till ett nytt hotell i Åbo. Till konferenshotellet där jag skulle hålla mitt föredrag. Hotellet hette Karibia. Ni kan ju fundera på era associationer till Karibien när ni ser bilderna nedan.


Utanför mitt fönster låg en kyrkogård


Från fönstret såg man också en ödslig skog

Här ser ni kyrkogården med teleobjektiv. Det påminner om en diktsamling av en amerikansk poet och en LP med Procol Harum.


Här ser ni rummet på mitt nya hotell. Här satt jag med i direktsändning via telefon på P1 i Sverige. Programmet hette Epstein i P1. Länken är http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4058&artikel=4930807 Jag kommer in efter cirka 20 minuter. Det handlar om sex hos äldre

Här har ni en bild till på kyrkogården utanför mitt fönster på hotellrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar